Bízd ránk a Facebook és Instagram posztírást!

Több millió magyar felhasználó van jelen a Facebookon és az Instagramon, ott van a te célcsoportod is.

Az a kisvállalkozás, amely nem aktív a közösségi médiában, olyan, mintha nem is létezne! Nem kérdés, hogy a posztírás nélkülözhetetlen! Mégis ez az a feladat, ami a legnagyobb terhet szokta jelenteni a kisvállalkozóknak, hiszen folyamatosan új, érdekes tartalmakat kitalálni nem egyszerű, főleg, ha ezernyi más dolgod van!

Itt a megoldás: a posztírás szolgáltatás

Levesszük ezt a terhet a válladról! Foglalkozz inkább azzal, amihez igazán értesz: a vállalkozásoddal, és tölts sokkal-sokkal több időt a családoddal, szeretteiddel, hobbiddal, pihenéssel. Ne várd meg, amíg már kong az ürességtől a Facebook oldalad, és a vevők azt hiszik, hogy már nem is működik a céged, válaszd inkább a posztírás szolgáltatást!

.

Miért a MarketingMánia az ideális választás?

Üdvözöllek! Gömöry Kati vagyok, közgazdász, online marketing szakértő, a MarketingMánia alapítója. 

11 év alatt körülbelül 39.600 posztot írtunk ügyfeleinknek, amellyel megspóroltunk számukra legalább 19.800 órányi munkát, rengeteg kutatást, ötletelést és fáradságot, valamint megszámlálhatatlan ősz hajszálat!

Amellett, hogy Facebook és Instagram posztírás szolgáltatást nyújtok kisvállalkozások számára, oktatom is a marketinget: összesen 31 online tanfolyamot, e-bookot és egyéb tudásanyagot készítettem eddig. Ezek jó része a közösségi marketinggel foglalkozik. Íme a MarketingMánia rövid története:

.

8 érv mellettünk:

1.Tapasztalat rengetegféle témában

Számtalan témában készítettem már posztokat, a teljesség igénye nélkül: marketing, pénzügyi tanácsadás, biztosítás, kreatív írás, lektorálás, könyvelőiroda, ingatlanközvetítő, álláskeresés tanácsadás, külföldi állásinformációs és ügyintéző portál, biztonságtechnikai cég, számítástechnika oktató, építőanyag-kereskedés, házszépítő áruház, festékbolt, díszpárna webshop, kovácsoltvas kerítés webshop, ablakkereskedés, ács, takarítócég, klímatechnika, autóskellék webshop, matrac webshop, kerékpár szaküzlet és szerviz, gyermekek számára készült színező és foglalkoztató füzetek webáruháza, gyermekruha webáruház, divatárubolt és webshop, kismamaruha webshop, kismama portál, alsónemű webáruház, rövidáru webshop, ékszer webshop, quilling webshop, fonal webáruház, kreatív hobby webshop, partykellék webshop, esküvői kellék webshop, parfüm webáruház, szolárium, szépségszalon, barber shop, tetováló, fogorvosi rendelő, plasztikai sebész, diétás webshop, méz webshop, kozmetikum webáruház, natúrkozmetikum, fényképes ajándéktárgyak, fából készült különlegességek webáruháza, ezoterikus weboldal, jósda, utazási iroda, panzió, szórakozóhely és rendezvényhelyszín… Vagyis mindenféle témával találkoztam már, úgyhogy valószínűleg a tiéddel is tudok mit kezdeni.

2. A te cipődben járok

Az esetek többségében hozzád hasonló kisvállalkozókkal szoktam együttműködni. Ez azért hasznos, mert pontosan ismerem a problémáidat, tudom, milyen egy kisvállalkozást üzemeltetni – én magam is kisvállalkozó vagyok, ezért tudok könnyen a „bőrödbe bújni”, és olyan szeretettel és odafigyeléssel posztolni az oldaladra, mintha a sajátom lenne. 

3. Mindig a maximumot kapod

A Facebook posztírás összetett feladat, és minden lépésre odafigyelünk. Például nálunk az ár tartalmazza a posztok kiemelésének díját, ez tehát nem a mi zsebünkbe, hanem a Facebookhoz vándorol annak érdekében, hogy a posztok elérését még jobban felturbózzuk. Ezt a legtöbb ügynökségnél nem találod meg, mert a kiemelések kezelése sok időt és energiát vesz igénybe, amire a legegyszerűbb azt mondani, hogy „mi ilyet nem csinálunk”, „nincs rá szükség”. Pedig erre igenis szükség van. Ha nem tudod, miért, semmi gond, ebben a cikkben részletesen elmagyarázom!

Ne feledd: amikor kiszervezed Facebook oldalad kezelését, akkor nem egyszerűen posztokat vásárolsz, nem csupán a karakterekért fizetsz, hanem a hosszú évek tapasztalatáért, tudásáért; az odafigyelésért és figyelemért, hogy aki a posztokat írja az oldaladra, az valóban szívvel-lélekkel és profin végezze el a dolgát.

4. Nyilvános árak

Az áraink mindig is nyilvánosak voltak és azok is maradnak. Nem kell árajánlatot kérned, nem próbáljuk óvatosan felmérni a pénztárcád vastagságát, mielőtt ajánlatot adnánk: az áraink fixek és egyértelműek. 

5. Nincs hosszú távú elköteleződés

Nem kell aláírnod több hónapra szóló szerződést, mindössze egy 2 hetes felmondási idővel kell számolnod, ha meg szeretnéd szakítani az együttműködést. (Azaz a fordulónap előtt minimum 2 héttel, írásban kell jelezned, ha nincs már szükséged a szolgáltatásra – ez minden.)

6. 100% elégedettségi garancia

Ha valami nem tetszik, addig javítjuk, ameddig tökéletes nem lesz, ha mégsem tudunk együtt dolgozni, akkor visszakapod a pénzed.

7. Profi munka garancia

Garantálom neked, hogy nálam nem diákok vagy kezdők írják a posztokat, hanem én magam írok, vagy öntök végső formába minden egyes posztot. Mivel nálam nem tömeggyártás zajlik, az időm pedig véges, így megválogatom, kivel dolgozom együtt: ha elvállalom a közös munkát, akkor biztos lehetsz benne, hogy egyezik az értékrendünk, és képes leszek szívvel-lélekkel dolgozni a vállalkozásodért. Soha nem vállalok el olyasmit, amivel nem tudok azonosulni. Ha pedig azért nem vállalom el a munkát, mert látványos problémák vannak a honlapoddal, termékeiddel stb. amin egy profi posztírás sem fog segíteni, azt is jelezni fogom neked.

8. Posztírás szívvel-lélekkel

Azt vallom, hogy csak azt a munkát lehet jól, pláne kiválóan elvégezni, amit az ember örömmel végez. Én pontosan így vagyok ezzel: a posztírás számomra egy szenvedély, szeretem csinálni!

.

Akikkel már dolgoztam

Így készülnek a posztok:

Feltérképezzük a piacodat, a konkurenseidet, a célközönségedet, 

Kialakítjuk a posztolási stratégiát, és posztírási tervet készítünk

Posztjainkhoz érdekes, figyelemfelkeltő szöveget írunk, és odafigyelünk a tökéletes helyesírásra is

Ellátjuk a megfelelő hangulatjelekkel, #hashtagekkel, call to action-nel, linkekkel

Vállalkozásod stílusának, arculatának megfelelő illusztrációt készítünk, jogtiszta képekkel és a logóddal ellátva

Beidőzítjük a posztot, amelyet megjelenése előtt ellenőrizhetsz

Fizetősen is kiemeljük a posztot, hiszen csak így lehet biztosítani azt, hogy el is jusson a célcsoporthoz. A posztot releváns célcsoport számára hirdetjük.

Figyeljük a kommenteket és reakciókat. Szükség esetén intézkedünk: válasz a kérdésekre, dicséretek megköszönése, trollok kitiltása, stb.

Meghívjuk a poszt lájkolóit az oldal kedvelésére (értelemszerűen azokat, akik még nem lájkolták az oldalt)

Folyamatosan figyeljük az eredményeket

… de még ennél is részletesebben olvashatsz a posztírás folyamatáról ide kattintva >>>

 

Posztírás csomagok

Lebilincselő posztok, amelyek megragadják célcsoportod figyelmét. Legyél te az, akitől vásárolnak!

Válassz posztírás csomagjaink közül! 

EXCLUSIVE CSOMAG
64.000 Ft/hó
A csomag tartalmazza:
✔ havi összesen 20 db Facebook poszt elkészítését, beidőzítését,
✔ igény szerint Instagramon is közzétesszük a posztokat,
✔ az illusztrációk elkészítését, szerkesztését,
✔ a kommentek kezelését,
✔ a Facebook posztok fizetős kiemelését (200 Ft/poszt, amit a fenti díj tartalmaz)
✔ a posztokhoz díjmentesen készítjük el a kiemelést, amennyiben pluszban szeretnéd hirdetni őket (ebben az esetben a plusz hirdetés díját neked kell rendezned a Facebook felé)
Az ár 1 hónapra vonatkozik. Nincs plusz ÁFA! Az ár alanyi adómentes.
PROFESSIONAL CSOMAG
48.000 Ft/hó
A csomag tartalmazza:
✔ havi összesen 15 db Facebook poszt elkészítését, beidőzítését,
✔ igény szerint Instagramon is közzétesszük a posztokat,
✔ az illusztrációk elkészítését, szerkesztését,
✔ a kommentek kezelését,
✔ a Facebook posztok fizetős kiemelését (200 Ft/poszt, amit a fenti díj tartalmaz)
✔ a posztokhoz díjmentesen készítjük el a kiemelést, amennyiben pluszban szeretnéd hirdetni őket (ebben az esetben a plusz hirdetés díját neked kell rendezned a Facebook felé)
Az ár 1 hónapra vonatkozik. Nincs plusz ÁFA! Az ár alanyi adómentes.
BASIC CSOMAG
32.000 Ft/hó
A csomag tartalmazza:
✔ havi összesen 10 db Facebook poszt elkészítését, beidőzítését,
✔ igény szerint Instagramon is közzétesszük a posztokat,
✔ az illusztrációk elkészítését, szerkesztését,
✔ a kommentek kezelését,
✔ a Facebook posztok fizetős kiemelését (200 Ft/poszt, amit a fenti díj tartalmaz)
✔ a posztokhoz díjmentesen készítjük el a kiemelést, amennyiben pluszban szeretnéd hirdetni őket (ebben az esetben a plusz hirdetés díját neked kell rendezned a Facebook felé)
Az ár 1 hónapra vonatkozik. Nincs plusz ÁFA! Az ár alanyi adómentes.

.

Prémium posztírás csomag 

Szeretnéd, ha vállalkozásod rakétaként emelkedne ki a konkurensek szürke masszájából? Akkor válaszd prémium csomagunkat! Vörös szőnyeges szolgáltatásunkat maximalista kisvállalkozóknak kínáljuk! Egyedileg megtervezett, prémium posztok Facebookra és Instagramra, mindkét platformon kiemeléssel, extrákkal.

PRÉMIUM CSOMAG
119.000 Ft/hó
A csomag tartalmazza:
✔ havi összesen 20 db prémium Facebook poszt elkészítését, beidőzítését,
✔ havi összesen 15 db prémium Instagram poszt elkészítését, beidőzítését (külön terv szerint kimondottan Instagramra készült, egyedi posztok)
✔ az illusztrációk elkészítését, szerkesztését,
✔ a kommentek kezelését,
✔ a posztok fizetős kiemelését (400 Ft/poszt, amit a fenti díj tartalmaz) mindkét platformon,
✔ a posztokhoz díjmentesen készítjük el a kiemelést, amennyiben pluszban szeretnéd hirdetni őket (ebben az esetben a plusz hirdetés díját neked kell rendezned a Facebook felé)
✔ igény szerint nyereményjáték készítését és levezénylését,
✔ Facebook borító készítését
Az ár 1 hónapra vonatkozik. Nincs plusz ÁFA! Az ár alanyi adómentes.

.

Hirdetések készítése

Ha külön is szeretnél Facebook/Instagram hirdetéseket készíttetni, akkor Hirdetés csomagunkat ajánljuk.

A szolgáltatás díját az alábbiakban láthatod, a hirdetés díját neked kell rendezned a Facebook/Meta felé.

Ezt a szolgáltatást csak a posztírás mellett lehet igénybe venni!

HIRDETÉSKÉSZÍTÉS CSOMAG
10.000 Ft/hirdetés
A csomag tartalmazza:
✔ a kívánt Facebook/Instagram hirdetés elkészítését: szöveg, grafika, célcsoport létrehozása és beállítások
✔ a hirdetés folyamatos nyomon követését és kezelését, szükség szerint módosítását
✔ a kommentek kezelését, moderálást a hirdetésnél
Az ár a hirdetés teljes időtartamára vonatkozik.
A szolgáltatás NEM tartalmazza a hirdetés költségeit, azt a megrendelőnek kell rendeznie a Meta/Facebook felé.
Nincs plusz ÁFA! Az ár alanyi adómentes.

.


 

A közös munkát az alábbiak szerint kezdjük el:

1. Megrendelés

Rendeld meg a kívánt szolgáltatáscsomagot, a megfelelő gombra kattintva töltsd ki a megrendelőlapot!

2. Egyeztetés

E-mailben felveszem veled a kapcsolatot, és egyeztetjük a részleteket.

Praktikus írásban egyeztetni, hogy később is egyértelmű és visszakereshető legyen minden, de ha neked úgy jobb, telefonon is beszélhetünk. Ne aggódj, az egyeztetés csak az elején kíván több energiát, utána önállóan dolgozom, és csak kisebb egyeztetésekre lesz szükség (pl. akciók, aktualitások, újdonságok). Az önállóság azt jelenti, hogy ha neked úgy a legjobb, akkor csak rám kell bíznod mindent, majd hátradőlve az eredményt élvezned, de persze ha gyakoribb kommunikációra tartasz igényt, az is teljesen rendben van.

3. Szerződéskötés

Szerződést kötünk, amelyben minden tudnivaló szerepel, valamint tartalmazza a 100% elégedettségi garanciát is. Nem kell hosszú távra elkötelezned magad, ha le akarod mondani a szolgáltatást, 2 héttel korábban, írásban kell ezt jelezned felénk – ez minden.

4. Díjbekérő

Díjbekérőt küldünk, amelynek rendezése után indulhat a közös munka. 

5. Hozzáférések megadása, és INDULÁS!

Beállítjuk a hozzáféréseket a közösségi média oldalaidhoz (ha még nincsenek, akkor el is készítjük őket), és indulhat a posztolás!

1-2 napra szükségem van az előkészületekhez: ekkor „felmérem a terepet”, azaz feltérképezem a piacot, a konkurenseket, megnézem az oldaladat és visszamenőleg elolvasom az összes addigi posztot (amennyiben vannak), végignézem a honlapodat, hogy megismerjem a témádat és a kommunikáció stílusát, irányait, kialakítok egy posztolási tervet és stratégiát, majd nekiállok a posztírásnak. Közben bármikor el tudsz érni engem, e-mailben és Facebook chaten az ügyfelek rendelkezésére állok. Természetesen megjelenés előtt megnézheted, elolvashatod a posztokat, hogy még időben módosíthassunk, ha szükséges!

Gyakori kérdések és válaszok

Az online kapcsolattartás kiválóan működött már a covid előtt is, így a személyes találkozásra nincs szükség. Mindkét fél számára sokkal időtakarékosabb, hiszen nem kell felesleges utazással tölteni az időt. Az ügyfeleim az ország különböző pontjain élnek, sőt külföldön is, nem ritkán több száz kilométerre tőlem, ám ez soha nem okoz semmiféle gondot a közös munkában. 

Azért, mert így minden egyértelmű, és később is bármikor visszakereshető. Mondhatni, a szó elszáll, az írás megmarad. Persze ettől függetlenül telefonon is tudunk egyeztetni, ha neked az jobban megfelel.

A megrendelés után egyeztethetünk a speciális kéréseiddel kapcsolatban, vagy pedig írj az info@marketingmania.hu-ra.

Igen, amennyiben elfogadod, hogy ugyanazok a feltételek (fizetési és egyéb) érvényesek rád, mint a többi ügyfelemre. Titoktartási szerződés természetesen lehetséges, sőt minden esetben szoktunk is ilyet kötni, ha ügynökséggel dolgozunk együtt.

Nálunk az ár tartalmazza a posztok kiemelésének díját, ez tehát nem a mi zsebünkbe, hanem a Facebookhoz vándorol annak érdekében, hogy a posztok elérését még jobban felturbózzuk! Ezt a legtöbb ügynökségnél nem találod meg, mert a kiemelések kezelése sok időt és energiát vesz igénybe, amire a legegyszerűbb azt mondani, hogy "mi ilyet nem csinálunk", "nincs rá szükség". Pedig erre igenis szükség van, hiszen azt szeretnénk, ha az elkészült posztok el is jutnának a célközönséghez. Itt bővebben is írtam erről a témáról.

Röviden: nem. Bővebben: sajnos az a tapasztalatunk, hogy bár az ügyfelek (sőt: ügynökségek!) lelkesen ígérik, hogy ki fogják emelni a posztokat, ez az esetek 99%-ában mégsem történik meg. Mivel így nem érhető el a maximális hatékonyság, ilyen formában nem vállalunk posztírást. Természetesen te úgy és annyit hirdetheted pluszban a posztokat, amennyit és ahogyan csak szeretnéd.

Van, amire mi is nemet mondunk, különösen az alábbi esetekben:

  • MLM, network marketing téma: mivel a Facebook folyamatosan letiltja az ilyen jellegű posztok hirdetését, így nem tudnánk maximális értékű munkát végezni (plusz értelemszerűen védjük a saját és ügyfeleink oldalait, hirdetési fiókjait a letiltástól), így nem is vállaljuk el. Köszönöm megértésedet!
  • Olyan termékeid vannak, amelyeket a Facebook különböző okokból nem enged hirdetni vagy korlátozza azok hirdethetőségét (pl. gyógyszer, fegyver, szexuális segédeszköz – értsd: nem az a gond, ha van néhány ilyen terméked, hanem ha az összes ilyen, mivel nem lehet hirdetni őket),
  • törvénytelen / az elveimmel ellentétes dolgok
  • érdekellentét

A posztírást kizárólag magyar nyelven vállaljuk.

Van, ahol már a jelentkezéskor hosszú kérdőívet kell kitölteni a vállalkozással kapcsolatban. Nálunk ez azért nincs így, mert először azt kell tisztáznunk, hogy elvállaljuk-e a munkát, tudunk-e együtt dolgozni. Ha igen, akkor részletesen egyeztetünk majd mindent, addig pedig minek rabolnánk feleslegesen az idődet ilyesmivel?

Részletesen egyeztetünk mindent, így tudni fogjuk, milyen stílusban kommunikáljunk, mi a fő cél, melyik termékek/szolgáltatások a legfontosabbak, mit kell kerülnünk. A többi már a mi dolgunk: kialakítjuk a megfelelő posztolási stratégiát, amelyet folyamatosan csiszolunk és finomítunk. Amikor te már belefáradsz és elunod a posztolást, mi akkor is kitartóan és lelkesen készítjük az újabb és újabb posztokat! 

Természetesen örülünk annak, ha tudsz képeket biztosítani (pl. fényképeket magadról, a csapatról, stb.), illetve fel tudjuk használni a honlapodon, webshopodban lévő fotókat is. Ezen kívül kizárólag jogtiszta képeket és grafikákat használunk (Canva Pro). Nem kell az idődet a képek keresgélésével tölteni, vagy azok jogtisztasága miatt aggódni.

Természetesen, hiszen a te oldaladról van szó. Ha nem vagy annyira otthon a képszerkesztésben, szívesen segítünk, hogy a posztok és grafikák minőségben és megjelenésben is összhangban maradhassanak egymással. Ha pedig plusz hirdetésekre van szükséged, igény szerint ebben is a rendelkezésedre állunk. 

Igen, természetesen ellenőrizheted őket a megjelenés előtt. A posztokat beidőzítjük, és így megtekinthetőek (ez az egyetlen módja annak, hogy pontosan úgy lásd a posztokat, ahogy azok a közösségi média oldalon meg fognak jelenni).

Hozzáférésre lesz szükségünk az oldalaidhoz (mindenről részletes útmutatást fogsz kapni), azonban aggodalomra semmi ok: sohasem kérjük a legmagasabb szintű jogosultságot, tehát nem kell tartanod az oldalaid elveszítésétől.

Sok helyen előnyként hivatkoznak a szerződés hiányára, pedig törvény írja elő annak meglétét. Ezenkívül a szerződés téged véd: pontosan meghatározza a szolgáltatás részleteit és szabályait, valamint tartalmazza az elégedettségi garanciát. 

A szolgáltatások mindig 1 hónapra szólnak, fordulónaptól fordulónapig. Nincs hónapokra szóló elköteleződés, mindössze egy 2 hetes felmondási idővel kell számolnod, ha meg szeretnéd szakítani az együttműködést. Azaz a fordulónap előtt minimum 2 héttel írásban kell jelezned, ha nincs már szükséged a szolgáltatásra – ez minden. 

Ha valami nem tetszik, addig javítjuk, ameddig tökéletes nem lesz, ha mégsem tudunk együtt dolgozni, akkor visszakapod a pénzed. Ezt nemcsak a honlapra írjuk ki, hanem a szerződésben is szerepel.

Természetesen nem ugyanolyanok, mint a többi ügyfelünké, hiszen mindenki számára egyedi posztokat készítünk a vállalkozásához illő arculattal, színekkel és stílusban. De készítettem a számodra egy képgyűjteményt, amelyet lejjebb görgetve máris megtekinthetsz, így már láthatod, mire számíthatsz. Ha pedig szöveges posztokat is nézegetnél, akkor görgesd végig ezt a blogbejegyzésemet, az abban szereplő posztok mindegyikét mi készítettük.

..

.

A szolgáltatás megrendeléséhez válaszd ki a kívánt csomagot, ha pedig maradt még kérdésed, bátran írj nekünk az info@marketingmania.hu címre!

.